Tuesday, December 09, 2008

Ketemu Lagi

salam...

setelah lama tak update blog ni, ada sorang insan yang menyedarkan aku tentang kewujudan blog aku ni....kalau tak dah lama aku lupa tentang blog ni. almaklumlah kesibukan yang teramat sangat sejak kebelakangan ni menyebabkan aku terlupa banyak perkara...

banyak kerja-kerja yang terpaksa aku susun semula satu persatu...baru-baru aku baru balik dari UiTM Seri Iskandar, Perak untuk KARISMA 2008 yang diadakan di sana tahun ni. Aku seperti biasa la jadi jurulatih dan pengurus untuk pasukan Tenpin Boling UiTM Melaka. Alhamdullilah, segala penat lelah berbaloi apabila team UiTM Melaka menunjukkan peningkatan pada tahun ni dengan membawa pulang 2 pingat gangsa. 1 untuk acara 4 sepasukan wanita(aimi, fateha, fitrina dan linda) GO GIRLS!! dan 1 lagi untuk acara All-Event lelaki(alief)..TAHNIAH!! sebenarnya team aku kurang bernasib baik...sumer sipi2 je nak menang...

atlit aku ;- lelaki ( alief, faiz, dazrin n matley)
perempuan (aimi, fateha, fitrina n linda)

moto kami :- ONE TEAM!!! ONE SOUND!!! -(ciplak dari team bola baling heheheehe)

aku bangga ngan team ni...punya semangat yang tinggi tapi sayang nasib tak menyebelahi..

anyway terima kasih pada alammaya (http://www.alammayafantasi.blogspot.com/) kerana meningatkan aku tentang kehadiran blog aku ni..nanti aku akan upgrade blog ni...nak lawan blog dia..heheheehe...

thanks sayang..:D




No comments: